Siiin siiin

A happy girl's daily

Siiin siiin

A happy girl's daily

سلام!
حال همه‌ی ما خوب است
ملالی نیست جز گم شدنِ گاه به گاهِ خیالی دور،
که مردم به آن شادمانیِ بی‌سبب می‌گویند
با این همه عمری اگر باقی بود
طوری از کنارِ زندگی می‌گذرم
که نه زانویِ آهویِ بی‌جفت بلرزد و
نه این دلِ ناماندگارِ بی‌درمان!

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۹/۲۱
    Hey

مشکل ارسال نظر

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۱۹ ب.ظ

سلام دوستان عزیز 

من نمیتونم کامنت ثبت کنم 😞😭 خیلی وقته ، اما فکر میکردم حل میشه. کامنتام فرستاده نمیشه ، اصلا صفحه بعد ثبت کامنت رو باز نمیکنه

اوا جان من هستم همیشه اما مدتیه این مشکلو دارم 

مینا جون باور کنین میخونمتون همیشه کامنتم مینویسم ارسال نمیشه 

گلی جااان مثل دوستان باور کنین من هستم اما نمیتونم کامنت بذارم 

به سهیلا جون هم توی تلگرام پی ام میدم. 

منو ببخشید 😞😡😭

۹۵/۰۱/۲۰
Siiin Siiin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">