Siiin siiin

A happy girl's daily

Siiin siiin

A happy girl's daily

سلام!
حال همه‌ی ما خوب است
ملالی نیست جز گم شدنِ گاه به گاهِ خیالی دور،
که مردم به آن شادمانیِ بی‌سبب می‌گویند
با این همه عمری اگر باقی بود
طوری از کنارِ زندگی می‌گذرم
که نه زانویِ آهویِ بی‌جفت بلرزد و
نه این دلِ ناماندگارِ بی‌درمان!

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۹/۲۱
    Hey

Upset

پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۰۰ ب.ظ

I prefer not to come here any more

No body checks my weblog

 In the other word , my daily is not important to any one exept my self

Have a real friend is like a big pleasure ! 

Dear lord , give me one , too. 

۹۴/۰۶/۱۲
Siiin Siiin

نظرات  (۶)

۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۱۱ دختر همساده
did u have many friens when u where in blogfa???

پاسخ:
Not many . A few friends but they were always in touch ! 
Now ,here , most of them are disactive 
😍😘😙😚😜
پاسخ:
❤️😍😀🙏😊😊😊😊👭👭🙈
سلام
صبح بخیرررررر💕
پاسخ:
سلاااااام 
روز خوبى داشته باشین ❤️😍
واقعا ستایش اینجا بچه ها هم کمتر شدن
هم کمتر میان
بقول خودت یه مدت بلاگفا خراب بود انگار خیلیهاشون دیگه به نیومدن عادت کردن
من هنووووز کلی از دوستانو پیدا نکردم😢
اینو در در جواب گفتگوی تو و دختر همساده گفتم😌
پاسخ:
اخه یکم محیطش جدیده غریبى هم میکنن یه سریا 😂😅😀 
ایشالله همشون دوباره برگردن 😔 
سلام ستایش عزیزم 
این چ حرفیه عزیزم ...هم تو هم وبت برای ما خیلی مهمه 
تو ک خیلی عزیزی بخدا 
برای پست قبلت من کامنت گذاشته بودمممم😢
پاسخ:
سلام سهیلا جونى 
مرسى شما لطف دارین ❤️🙈 
ا ؟ کامنتى از شما ثبت نشده که 😳🙈
سلام خانومی.
خوبی؟
ممنون که میای میخونی گلم.
تو لطف داری به من.من کجا و رمان نویس شدن کجا؟هرچند واقعا نوشتنو دوس دارم اما فکر نمیکنم تا اون حد هم حرفه ای باشم.این لطف شما دوستانه که میاین و برای خوندن روزمرگیهای من وقت میذارین.
روزت خوش بانو.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">